2016年9月29日星期四

友邦保險

友邦在10月份出第三季業績, 所以近日股價有支持, 仲同保誠爭百萬圓桌NO.1 做零售業最重要市場排名, 好像我到新店試食物, 我通常睇其他枱什麼菜最多人叫, 我會跟住叫, 好少出錯, 所以保險鬥餐死, 百萬圓桌會員人數多, 即是代表公司多營業額, 做會員要取得過百萬營業額或commission, 邊個我不太記得, 總之不容易!

2016年9月27日星期二

留子彈

似乎市場沒什麼大事件, 未來加息會實現, 因為太長低利率或負利率會出現問題, 所以未來不會入貨, 增加子彈, 當加息時有資金執好野, 大家可能會認為太早, 儲兩年彈藥差不多啦!

2016年9月26日星期一

面臨調整

上星期尾將短抄股票泊入0808泓富, 免被調整沖擊, 在恆指成份股一定有不少調整, 美國大選加國慶假, 知道波動很大, 今早新聞全是負面消息, 畢竟都升了4000點, 點都要回下氣, 核心組合依然不變!

2016年9月25日星期日

樓價

自從政府出招, 好多買樓都用家, 星期六, 日在家附近竟然有連租約盤, 昨晚中原地產說300呎樓買家不是用家, 而投資客, 好多都認為投資現在係有風險, 原來買家覺得不介意印花稅, 反影銀紙又貶值, 感覺都恐佈! 最近股市又不錯, 帶動樓市向好, 其實大家有關係, 但年底加息不弱, 未來幾個月都要睇定些.

2016年9月23日星期五

睇住港股通額度

家下個市好波動, 因為美國即將大選, 加息9月唔發生, 12月發生都好高, 仲要睇住港股通額度流量, 星期五超賣大過超買, 來緊估計都有機會, 因為10月國慶要休息, 調整會出現!

2016年9月21日星期三

加息前波動大

昨天都預期9月不會加息, 但年底前一定加一次, 主要不是加息有條件, 是維護美元, 美國一定要保持美元領頭地位, 其實加息是遲早的事, 明年跟2018年加息步會加快, 如果年底加息0.25%, 香港不跟隨, 息差去到0.5%, 會令到資金加快流走, 遲早港元都要跟, 地產風光日子很快完結, 政府那三招都沒有辦法壓樓價, 見現在仲追樓的人實在大風險, 我都會減少地產股, 轉戰港交所同中銀香港, 未來三個月波動一定大, 都要慢慢觀望, 我同時都會在明年加快還供款, 雖然比率不大, 但加按套現賺息差應該會過去的

2016年9月20日星期二

敏華實業

我在假期中有一天留在家中, 最佳是上網, 在google stock screener輸入數據, 數次不同規則都出現敏華, 當然我輸入良好指標, 我記起一個投資同學講起敏華, 這同學都是做傢具, 大家是同行, 結果敏華做起了, 言語間中有酸味啦!

星期一小注入敏華, 兩天間都在上升, 我將來趁回再增加, 一句就是基本功好!

2016年9月18日星期日

9月份

9月份對於我都幾重要, 因為係我出世的月份, 還要我農歷生日正是中秋節, 所以我對中秋節這節日非常有感情! 今年願望是身體健康, 世界和平, 投資順利, 我在未入5前巳經財務自由去到基本水平, 下一個希望到達中和水平, 這水平是比基層生活上一點, 達到我想買東西可以不用度可以買到, 至於上些希望買到一層優質樓, 而現住改收租, 呢層留在發夢先有, 中層會比較有希望達到!

2016年9月16日星期五

抽新股

中國郵政儲備銀行在香港上市, 我一直想在市場買還是抽股, 因為很多時市場買平過抽股, 不過我決定用少少資金去抽, 這銀行同內銀不同, 主要對象是中小企, 銀行上市後股息會保持利潤的一成, 現在想股價穩定, 一定要好息! 因為無息的日子未知幾時止! 美國一日前話加息降溫, 昨晚話通漲升0.1%, 即是通漲率0.3%, 又話要加息, 我讀經濟時通漲起碼3%樓上先調控, 0.3%學咩人講加息, 香港通漲都起碼4%, 都要跟美國無得自己話調控, 現在樓市又復活, 眼見很多人高價追樓, 睇見都牙煙, 同打工仔工資都唔配合, 我們國家人仔在處於貶值狀態, 大量人仔經港股通進港, 家下股市無泡泡, 買股都算平, 來緊11月深港通開行, 國家又開通內險可以買港股, 又大量資金進香港, 有人說國內不想樓市升完再升, 所以排洪到香港, 釋放資金南下, 港股就算唔升大跌機會都唔大, 持有優質股票好過買樓收租, 咁多新樓要出租, 租金唔會升可能跌, 股票股息年年都差不多, 但有股息可以再買股加大現金流, 樓收了租要供樓, 我覺得新樓咁好賣, 一定用按揭, 6成到9成不等, 股票現金買, 無槓桿, 我雖然有槓桿, 但佔我總資產都不過15%, 相對健康, 何解咁多人都持樓不持股, 只有一個原因, 股票可以沽空, 樓無得沽空, 股票波動很大, 很多人買股都是買號碼, 實質不了解, 公司做咩生意都未知, 輸錢唔好賴股票唔好,係自己無知!


2016年9月13日星期二

假如特朗普當選

假如美國特朗普當選, 很多人預期會加息, 我覺得加息不是壞事, 起碼可以壓下通漲, 我見現在美國穩定了, 但未見通漲加大, 基本是很低, 根本構不成加息, 我覺得係大幅, 溫和地加可以, 因為無人知企業是否接受? 加可以走回正常, 但正如我所講出現反效果, 會出現通縮, 歷史上經驗通縮慘過通漲, 所以耶倫對加息好小心, 好肯定加0.25%不會出問題, 通縮會出現簫條, 100當中有機會超過20人無工作, 接著連鎖效果經濟收縮, 到時要救就很難, 無10年都起不了身, 很多人取這些來做賭注, 引起波動!

美國加息香港要跟隨, 不然成為弱點被攻, 現在不停摸頂買樓實在危險! 

2016年9月12日星期一

三點走鬼

昨天早上跌, 都未影響我, 到下午3點都令我在計算由初到現在升6000點,決定減持, 將173放了, 昨天都是除淨日, 由買到現在表現一般, 如果調整有機會回4元, 都係賺了少少先, 遲些4元下再入, 新世界同港交所放了一部份, 轉增持中銀香港, 昨夜加息又降溫, 美國整天狼來了, 但今日港股通休息, 今星期都無港股通, 估計個市都淡, 這個浪令我放鬆表現差的股, 賺了近6位數字差價, 補貼表現差股票, 即使美國加息, 我都會堅持405等reits, 我希望加入新成員0808.

2016年9月10日星期六

趕上尾班車中銀香港

上星期我會繼續再工作多一年, 原來留了一筆錢作生活費, 現在巳不需要留太多, 來緊我都有不少股息, 我記得老師都推介過中銀香港, 我趁未除淨入了, 買入巳經再升上, 感覺不錯! 講番老師不停硬銷港交所, 我在190前入了5手, 星期五破了200大關, 都是感覺不錯, 中保監上星期通過內險投資港股通, 初步會有1700億進入香港股市, 我計過港股通每日是105億交易, 如果用盡港股通即是要超過16日才進完, 正常都唔會用到盡, 上星期五用剩42%成交過1000億, 當然啦, 港股通不是只內險股進入, 還有基金, 民間等等, 恒生指數市盈率現在都未超過11倍, 以內地股市這是很便宜, 我相信未來應該一片榮景! 我想起2007年抄直通車, 直通車概念抄起港股超過30000點, 總理溫家寶叫停直通車,股市急挫, 加上美國次按爆煲, 火燒迷你債, 有人說股市是殺人地方, 當年埋了不少屍骨, 2016年下半年近中秋佳節, 這直通車隨著11月SDR, 內地人仔走出世界, 這部曾經是概念現在正式啟行, 接近10年, 我曾經上課時老師講概念抄是一時, 功效不是一段短時間會顯示, 接近10年, 港人幾乎忘記直通車, 現在正式開來香港, 再走出世界, 突然我覺得很感概, 一些人巳經不在世上,
當年留下概念股還在世上, 至於我, 在這黃金10年, 搭上夢想號去追求財務自由旅程, 如果我不追求太多, 財務自由算到目的地了, 我游上岸了.

2016年9月6日星期二

勞力士投資

我每天上班都經過商場, 一間周大福正在裝修中, 大大勞力士廣告板圍著店鋪, 我想起有人說人生要有一隻勞力士手表, 當你三衰六旺時救你一命, 再遠時代是一條好粗金鍊, 後來金價低迷, 勞力士代替金的地位, 這不是笑話, 是真的事實, 我有個朋友都是這樣渡過難關, 賣一隻表過10萬, 什麼可以重頭來過! 如果我們應用在股票, 找一隻保值股票, 都有相同效果, 反之平時可以給你股息, 價值連連升, 比金鍊同勞力士更好, 他們平時只是戴出來威風, 沒有現金流! 

2016年9月4日星期日

小精靈大牛

大家有無感覺大牛小精靈出沒, 我見到大牛黑影, 未現身, 我相信落多些香氛佢會現真身, 希望大家捉到大牛小精靈, 仲要捉多些將佢變牛一, 牛二, 牛三喎!

2016年9月3日星期六

9月份新組合

全新組合, 是睇完股神給散戶的9個忠告後成立

投資10隻, 有專利權, 護城河同現金流穩定

友邦保險 1299 28.85
越秀房產信託基金 405 37.72
港燈電力投資-SS 2638 2.41
香港中華煤氣 3 2.91
香港電訊─ S S 6823 3.64
香港交易所 388 3.15
新世界發展 17 2.42
中銀航空租賃 2588 6.71
嘉華國際 173 2.15
載通 62 5.04
Cash 5.01
    100.00

正在關注中電, 中海物業

會維持到年結業績後再檢討, 希望今後每年檢討一次!