2017年1月28日星期六

適時進修

香港過年氣氛都是一般,拜年指定活動,我喜歡靜靜看書,特別會重溫投資書,我覺得書不同時間睇都有新體會,美國總統上場正落實競選時所講改革,如果順利的話,加息預期會加快,資源股如絕地重生,相信Reits會像潮流一樣會淡退,當然如果息有一定吸引力,可以增持,通常我買都唔會放,保持現金流。

股票期權在進行,全部都在二月份到期,很多人叫收租,我趁假期整理一下思維,想下怎管理新項目,股票市場現在都是莊家主動,散戶不太多,所以唔好太進取,長線照不變,短線有一定百分比就收割,我年三十入路勁基建,進貨後股價上得幾快,我只入心中數量的一半,留錢玩收租,玩多一項真是要好好分配,還有時間,我朋友叫我全職玩股,我覺得工作收入穩賺,有得做都做住先,佢話現在打工都不易為,我不否認她說法,現在份工作唔好打,不過我希望堅持最後一刻,畢竟期權開始一個月都無,我要半年時間觀察我成績,我是非常有投資興趣,不然都不會放長時間去鑽研,練就一個好心態。

沒有留言:

發佈留言