2017年3月16日星期四

股票期權三月份

離三月還有兩星期,今日平了一隻,下星期希望平到剩下,我未打算開4月倉,恆市現在都算高位,等調整先考慮,剛開了IB戶口,今日上去簽名入票,應該星期二先開通,個介面好像好難,剛學識輝立又要轉,又要熟悉新軟件,我見IB有我想買美國股票,輝立仲話等老闆批,希望轉新地方係最後一次,轉到好煩,IB所有都要自己操作,入金要上網通知,所以先可以收費平,我打算熟悉些先再轉錢,佢運作只一個戶口,輝立就股票一個戶口,期權一個戶口,期貨又一個戶口,錢要轉來轉去,不是電腦操作,係打電話去轉,係快但又係好煩,股票轉倉唔記得問怎轉,係IB網上開戶都試好耐先做到,入慢些都掟走你,我寫低哂一口氣入唔好諗否則又掟走,我前後試了過五次,終於成功! 今日上太古廣場簽名,其實同在輝立都差不多,佢只一間辦公室,不像輝立有門市,IB好電腦化,感覺好專業,佢話可以上課,但都是辦公時間即又要請假,我情願打電話問功課,我諗唔會差好遠,現在股票期權每月在收租,磨市最好用股票期權,大上大落一定要接貨同放貨,好處知自己賺蝕有限制,唔好處都係有限制。

2 則留言:

  1. 期權最大敵人是風險,管控到風險就是贏家,否則...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在摸索中,覺得集中幾隻會比較好,石油波動大做short唔著數。

      刪除