2017年4月13日星期四

忙碌工作

呢排工作很忙,收工都無心機寫文章,不過倒為了假期安排一些活動,明天去行山,地點係鰂魚涌到大潭水塘,我最近買了中譯本證劵分析,共4冊,我相信要一段長時間去吸收書中知識,我睇了數頁應該有會計知識會比較易理解。

我最近都入了一隻股票,我是有看報表才決定買入,打算長期收息,不如估下我入了邊隻?有貼士,有中港澳地產,在香港有個商場收租,還有石油業務,股息率超過6厘,多年派息幾穩定,負債不高,儲備都足以還負債。

咁多數據證明我有做功課架。

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 我還在了解它,以佢市值看,業務算幾雜,我想了解它的始創商場,當年有宜家,好旺,現在是否變得可有可無?

      刪除
    2. 我都有現場視察,我以前都會行,近年沒去,我直覺佢走國內,一層賣衫,有各大電訊商,一層有點黃金商場,一層賣家居,再三層無上因為要另一條路,應該酒樓多,三層無吉舖,有些舖很多年前都在,佢唔似又一城會換舖位,但有人流,對面有中港巴士,九龍建業主力地產,收租係保持每年有收入。我估計佢地租務都穩定,舖位太多。

      刪除
  2. 小心澳門海一居事件, 驚佢要供股找數

    回覆刪除
    回覆
    1. 在年報我都見到,澳門地由保利達持有,當然對九龍建業有影響,就是這樣才可以這個價買到折讓大股票,我都希望佢可以勝訴。

      刪除