2017年4月14日星期五

政府辦年金

剛在電視聽到政府推出年金計劃,年達65歲投100萬即時可以每月收5000左右,因男女收年金有不同,我取中間數,話說我兩年前買了月月收息基金,我大約投放55萬左右,因為有紐元都是一個約數,我每月收4500左右息,個本仲有機會續回,唔似年金無得取回,係俾到你死那天,如果現時65歲有100萬本金,我相信無得攞長者生活津貼,長者生活津貼現在約2000多,好像有機會過3000,呢條數我都唔識計,因為無人知自己有幾長命,5000元十年後可能唔夠使,到時點呢? 長者津貼又無份,另一面長者生活津貼會不會收回?

我覺得將來生活都是靠自己,所以投資是很重要,我早前說生活股令你可以晚年不會被通漲侵蝕,學投資越早越好,我自己都覺得自己遲了,時間是好朋友,複利需要長時間產生,說真我不喜歡投資,但都要學習,那些書好悶,但為了自己晚年,辛苦都要,投資最難搵對投資目的物,好像普洱茶一樣,個茶餅品質差二十年後無靚茶飲,所以選種子好重要,望住證券分析我又要辛苦一段時間。

沒有留言:

發佈留言