2017年4月6日星期四

收縮資產負債表

昨晚聯儲局聲明提出收縮資產負債表, 令到美股市由升轉趺, 當然大家有印象美國牛市最長, 10, 另外就是樓市, 至於怎樣縮減? 我認為會將到期債劵收回,不再蓋冚蓋, 估計約5年可以減到幾成, 到時水減少, 市場會加息.

10年我認為最受影響一定係樓資產, 其他地區唔講, 單香港沖擊不細, 最主要是港元同美元掛, 美國樓影響不大, 因為都無升過, 美國其實10年量化多了錢無流入美國公民, 只撐起股市, 股市根本不是窮人遊戲, 香港人就在10年出了財務自由這目標, 狂買樓收租, 憑利率低一層叠一層, 至於股票就沒有樓咁高潮, 多謝大戶愛CHOK, 我估計對股市影響不大, 倒是借貨沽空成本高, 舞高弄低要成本, 可能利率正常化, 股市未必會CHOK, 歷史加息股市未必趺, 初期是有短期影響, 24000點我都沒有短抄同做股票期權, 手持一筆現金等運到.

不過縮表是否真實才是最重要. 大家有無留意地鈇最近竟然有吉鋪, 我印象中地鈇有商鋪都未吉過, 最近抄人消息多了, 經濟似乎差很多!


沒有留言:

發佈留言