2017年10月5日星期四

大時代再臨

今日我執筆時大時代28588破了, 很快回落, 下星期國內開市會如何? 大時代的蟹貨令到恆指一衝而下, 我今星期有錢賺期權巳平倉, 美股我開始做期權, 美股期權參與人數多, 比港股期權好玩, 我開始外匯, 主力日元, 我巳經賺了兩次錢, 我需要借日元, 買港元令我借貸成本減低些, 不過有錢賺我平倉了, 參與外匯市場又係非常活潑, 上上落落秒秒變化很大, 全世界都參與, 搵錢每日都機會無數, 我沒有跟大時代, 買一些不起眼股票, 置身大時代太緊張, 反而一些不起眼股票更安穩, 我目標是非常安全複利式增加, 不求快慢慢增加巳滿足, 我最近增持越秀房託, 我增持巳到我目標量, 以後任務減槓桿, 我將賺了日元換港元去降低貸款額, 十元八塊唔覺唔覺又盆滿鉢滿! 眾安在線都係做一元一元生意, 巳經被視為大肥肉.

沒有留言:

發佈留言