2017年11月19日星期日

越房有新項目

上次講完越房又有新項目,越秀地產賣一幢武漢商廈俾房託日後收租 ,暫時未知是否通過?
印象中佢有買賣都會通過,作為股東我想增加收股息,年年有派息增長到我真正退休年齡可以過到一個不錯晚年,我期權還有十日左右就到期,中煤應該SC收盡期權金,無想過中石化要接貨,我本身都有貨係12月做SC,佢收息都有過5厘,想不到佢股價咁弱,到業績期會升,所以明年我巳較低價再SP可以拉低股價,其他都巳經平倉。

4 則留言:

  1. 自從新能源,電動車等等的出現,我已經對三桶油冇什麼興趣。 手頭上仍然持有陳年的發唔切,一直等待機會搣甩佢,但是直到現在仍然很失望。

    回覆刪除
  2. 今次越房既收購會否造成財政上壓力? 對每股將來派息影響正面嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得有利 , 消息出股價都升,越秀地產自己有越房過半股權,佢想吐現,未來收番股息,財政負債係大,我覺得房託該是這樣,持有升值磚頭,負貶值現金,加上有創興銀行(越秀收購了股權)應該問題不大!

      刪除