2017年12月13日星期三

和記電訊近況

我最近做期權興趣慢了,因為和記電訊挑起我神經線,我一直在增持,現在都收手,再多就是壓力,呢排起動中,我睇番佢歷史高位超過4個半,現價都有不錯回報,但無可能唔等派息,所以一直在等,如果個價上到歷史高位仲等唔等,4個半係幾年前的位,我想高追都放哂,最低都試過2個半,跌近一半都唔會仲係手,唔賣唔知值幾錢,想真香港電訊牌不多,來來去去都係幾間,談不上獨市,但都半獨市,又講回真到歷史高位仲等唔等? 我諗我會放一半,就係咁我無心機做期權,還有我預期會有一次調整,冬至前發生機會大,12月加息巳經落實,地產我巳經唔敢做,現在剩一手恆基加送100股,但我有機會做回新世界期權,我一直都想買回!

2 則留言:

  1. 新世界期權幾好做,期權金不錯,我剛剛做了轉倉

    回覆刪除
  2. 新世界我都常做期權,因為尖東項目我不怕接貨。

    回覆刪除