2017年12月16日星期六

隨心生活

不知不覺我退休超過三個月,今次比上次適應下來,係午後比較悶,雖然我會運動,但只一小時,早上好處係自然醒,不需一定要指定時辰起床,現在起身都過8點,吃早餐都接近開市,開市會留意狀況,期權有好價可以做,八成甚至可以平倉,一個月做期權收期權金比上班月薪還高,當然我是從股市有一定經驗同時間,對上市公司業務有認識同識財務報表,做上市小股東必須的常識,我之前工作是會計,係公司最低層,現在做投資做股東,睇報表就是我之前工作總結,其實超過20年會計生涯是提升自己的時候,做自己基金經理,在2008年開始我做自己基金經理,當時有工作,基金經理是副業,資金係自己按樓得來一桶金,當時覺得做不來還有一份正職,輸得起,轉型都要資金同時間,很lucky一路上都算順利,今日巳經一桶金變成很多桶金,有時候都睇錯,要止蝕,止蝕是復利敵人,最好少發生止蝕,看書超過數十本,上課都有,不斷提升自己戰鬥力,現在發覺當基金上到一個層次,增長可能不及初期,不知怎解,基金還是要走,今年加入期權同外匯,外匯我試過幾種貨幣,日元我比較喜歡,我只做沽日元,成本較低,高低位易掌握,期權都係short為主,long試幾次都不行,上課老師個個都做到long,次次賺到不少利潤,我又真係唔明白!

我識幾個股票朋友,如果有一日突然離場,那代表輸得很甘或上岸,做基金唔想一舖清袋,就是不能去到太盡,幾個朋友離場就是舖舖哂冷,我係慢,慢到不知不覺過十年,還可以在市場生存下來。

4 則留言:

  1. 果然係「唔洗急,慢慢來,比較快」

    回覆刪除
    回覆
    1. 曲兄,
      SC, SP平日可以, 但遇大轉角市會輸好多.

      IB始終是線上証券行, 將全部資產(退休)放在IB是否合適?

      刪除
    2. 我不是全部,IB有上市,我知道IB運作有長時間,都應該問題不大!

      刪除