2018年1月15日星期一

2018年31000點

最凍幾日我睇醫生被寫去醫院檢查, 出來查不到什麼? 來了一個全身檢查, 平時運動有功, 無咩三高, 因為被嚇著血壓升咗, 整個人平靜下來, 血壓都正常了, 我自知性格緊張同急性子, 真要自己慢慢調.

我現在少買股, 期權開到3月份, 4月我很早做 knop  , 數差不多夠, 我最近入玫龍紙業, 紙價漲, 可能最近多研究資源股, 追緊那兒花開月正圓, 我親友有碟, 借來可以追劇, 這套劇如果對做生意有興趣, 可以睇吸收知識, 對選擇股票有得著, 包括我最近入玫龍紙業, 我入了恆騰網絡, 都是睇好未來大數據年代, 智能家居, 來緊業績希望有增長, 我在追碟期間有國內廣告, 說存錢到金融公司, 不是現在內銀, 每天都有盈利, 我感覺即民間集資再借出去, 有點像供會, 相信方便有急需錢而沒有抵押的人, 可以收貴息, 再回俾出資人, 比放銀行好, 我買了美國上市的類似公司, 很少股, 當考眼光.

1 則留言: