2019年9月11日星期三

心態改變命運

同大家分享自己經驗,好多時成日講朋友的朋友,今次自己朋友,約兩年前朋友都想財務自由,要財務自由一定要識買股票,工具不二之選一定IB,在IB做期權都要學習,朋友們分別都試過出錯,因為收期權金永遠都是賣出,好多時弄錯變買,朋友A錯一次沒再錯,朋友B間歇性出錯,原因都費解。

朋友A反應比較慢,不算醒目型,樣樣都要捉住手教,教A要點耐性,至於朋友B係醒,分析頭頭是道,感覺投資應該沒問題。經過兩年時間,兩年間都會交流下,最近檢討一下結果,朋友A成績不錯,估計每年都達10%回報,半年前更槓桿進步更快,致於另一個B竟然不賺錢,原因一 做錯交易多,原因二 風高浪急就驚青,即刻賣股,係波動緊賣股何來好價?槓桿更不會咁敏感盞睡不著

技術可以功多藝熟,但心態人人不同,你們奇怪A唔驚咩? 驚點會唔驚,佢反應慢,後知後覺,最後少理! B好貼市小小波動就驚,最後賣股。結果如何想像得到!A自知自己唔醒,股票選擇就有限,都係佢有信心股票,生活股點波動佢都不受影響,數埋都係10隻左右易控制,B沒有太多投資生活股,生活股動盪都令佢不安,恆基原來十送一,加埋幾厘股息,隨著四叔退休就會想明年還有十送一嗎?大家是否覺得B很會分析呢?如果A就會想不到啦!

老師說100個人投資只有3個人會成功,一個我認架,加上A,我們兩個人特性都係蠢蠢地,腦轉得不快,反應都慢一拍,這樣說原來97個人都是聰明。上帝真公平,聰明可以好多方法生活,唔醒搵錢方法不多,最適合唔跟車太貼的股市。





4 則留言: