2016年11月14日星期一

學習思維

昨晚飯聚都是圍繞特朗普的未來施政, 都係靠估, 無人會知道佢政網會落實幾多? 基建會令美國加快通漲, 加息不再慢, 想想溫家寶的基建產生通漲, 我們可以在歷史預測未來, 所以我老師都好少俾號碼, 係教怎樣思維, 一個因會產出什麼果? 有些不明白要去搵資料, 互聯網巳經令到知識很CHEAP, 我個人學習這種思維近10年, 我覺得行少很多錯路, 我還是運用不夠好, 多加努力!

2 則留言:

  1. 師兄加息前景下有咩策略?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我現在有中石油, 其他都留現金, 都等總統上場出招先, 現在靠估抄, 好快打原形!

      刪除