2016年11月6日星期日

瘋狂樓市

近來我感覺通漲真大, 去一去超市500元泡湯, 我出世500元可以買樓, 我現在不是很大, 都仲未到立法退休年紀, 我越來越覺得可以改70-75退休, 因為不是這樣, 政府要花很多錢在每3人有一個退休人, 種種令到樓市再度瘋狂, 我覺得今次招數像很勁, 但我覺得都未必令樓市降溫, 我相信大家都認為印銀紙是很容易的事, 無論我地幾努力工作12小時, 博升上幾級都追不到, 我現在都不清楚現在通漲洪流能撐多久? 即使我巳經投資在對抗通漲股票上, 但食物通漲比較難, 偏偏現在最嚴重是食物, 我是否要買塊田地去種菜同薯仔, 蕃薯, 先可以抗到? 

6 則留言:

  1. 持續投資,保持購買力,待機會來臨。

    回覆刪除
  2. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  3. “我是否要買塊田地去種菜同薯仔, 蕃薯, 先可以抗到?”

    周顯真係和朋友合資過百萬,購買内地的農田呢...

    回覆刪除
  4. 每年通漲一定唔止5%...買餐餸煲個湯4 個人閒閒地300 無走雞, 食好D 500 走唔甩...

    回覆刪除