2016年12月17日星期六

樓市境況

我很少講樓市,現在我都不會講買樓,我兩年前一個稅貸供多一個月就完成,自美國量化寬鬆我都低息借貸去投資,最近我做了一個分期買星加坡Reits,息率不到兩厘,所以我都不打算再申請稅貸,現在美國都加息0.25厘,來年特朗普上任加息步伐會加快,因為佢政網會將錢投放實體經濟,到時通漲一定會來臨,香港明年怎都會跟隨,我知道9成按揭是不少人做,以450萬的樓我巳經取個細銀碼,大家都計到400萬係要供,加多一厘一年要多付40000,每一個月要多付過3000元利息,加一厘可以在一兩年有可能發生,我想加人工都無可能加到這麼多,仲要層樓供30年啊!其實一厘係好少,我阿媽話你按揭點還,靠份工?我話我借係投資回報高過利息,當然靠打工無可能還清,可能以為我借好多,錯我借係我層樓市價三成到,但靠工資我起碼還到75歲,所以高樓價買樓的人我真擔心,買樓價離哂地,可能有人話會加人工,係現今社會工種越來越少,年年畢業都好多新力軍仲好平,學歷高又年輕,點同人爭!但你層樓要供30年,所以我在兩年前賣出租樓,我賣係我認為我唔會俾這個價買,我去買Reits,收息回報好過租樓以我買入405越秀房託,我個買入價約收7.5厘,我巳收兩年息,將錢又投入高息股,我想不用10年我可以取回買入價,變相供斷,呢批405係我賣樓賺價一部分的錢,還有其他公用股,今年我收息對比前一年多了50%,我當然有執過投資組合將高息比例提高,但我低息增長股友邦比例都高,我打算將來好價賣一部分去還按揭,未來收息都可以還一些,我會跟隨未來香港加息貼住行來還錢,我阿媽以為我會還到75歲,我一向都無這個想法,這幾年上樓真希望特朗普係作大唔會大幅加息,否則影響大,大家可能高樓價是政府供應不足,其實美國量化都是影響因素,另外是股市,點解關股市事,因為香港港元同美元掛鈎,理論股市同樓都應該升,但傻了是樓價而不是股市,我睇回我2008年入市恆指是21000點,今日是幾多好像是近22000點經歷8年時間怎解,我自住樓都升了3倍,何解股市一潭死水,因為有沽空機制,樓市無得沽空,大莊家利用這個特點一直舞高弄低,正常人都唔會攞積蓄來跟莊家玩,結果都去買樓保值!我巳經打了預防針,莊家舞高弄低我試過可以幾十萬上落,大眾點受到咁chok?我可以係高價減持低價買入來賺差價,只要自己很清楚自己買股票是否值得?一時掩眼法係唔會挑我心智,只要有留心大股東近年不斷回購自己股息行為就知道係又平又靚,所以我一直借平錢入貨。

5 則留言:

  1. 其實資產增值上, 金股樓匯也是好工具,
    但現在樓價基數太高, 相對股票較低,
    買入可產生現金流的股票,
    將現金收益再投資落可產生現金流的產品上
    不斷把資產增值及增加收益,
    達至財務自由...

    如果以72法則計算,
    每年如有6%-7.2%回報,
    大約12年(6%)- 10年(7.2%)左右,
    資產便可翻一翻....
    所以以現今收租回報率(2-3%),
    回報不理想, 要另找投資出路...

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在買樓係信會再升, 因為政府的招都按不下, 美國加息係靠嚇, 但我相信係會加息一段時間, 大家守得住無問題, 可能兩三年後會減息, 加了不代表不減.

      刪除
    2. 如果未有自住樓,
      始終買入穩陣,
      起碼安居無顧慮....

      至於純投資作用...
      我傾向觀察多些時間再決定...

      刪除
    3. 自己測試還款能力, 吃力不要勉強!

      刪除