2018年2月27日星期二

215失望

和記最後都不派特別息,我入股價不高,早前放三分一,整體上不用蝕可能賺微利,白忙一場,怪不得有人說短抄是窮忙族真不假,講番和記似乎應該預咗打回原形,揸住和記很多長和都攞唔到,一拍兩散,持有此股身家大縮水,這種損人不利己今次見識過,穩健林本利都入咗,買價仲貴過我,其實睇開林本利佢本身都對李嘉誠手法不認同,但都從投資價值入貨,我只說我唔用和記買此股都算該死,唔蝕錢浪費時間我該認,因為我一直買入我生活相關股份,不按規則自己受,今次上了一課

講番近兩日出業績,先講新創建,業績不符預期,我睇過除了一次性項目是有增長,市場就係咁,我午餐停市都掛牌出了,叫提早收股息,我打算回到14元樓下再入,但業務令我比較留意係航空租賃,非常賺錢,成新創建最賺錢業務,我接著入中銀租賃,呢隻算龍頭,我覺得航空租賃前景好,再說渣打我無貨,但渣打開始派息,加上幾間銀行業績好轉,看來銀行走出谷底,如果美國今年加息如期三次,未來銀行前景好,我選中銀香港開始投資,再來友邦,我個人覺得友邦業績很好,友邦都是金融股,金融有運行,手上友邦安心持有。

似乎我友邦越房穩中有進,生活股大至問題不大,一切不變,今年我會增加銀行同租賃投資,手上的 股票都差不多。

8 則留言:

  1. 師兄點睇香港地產股? 今年覺得大家都爆數但係好似怕加息所以股價無乜長進, 請指教下~

    回覆刪除
    回覆
    1. 看今日預算案好大進貢都是地產, 如果加息到正常對地產有影響, 如果負債比率高增加成本, 樓價可能會跌, 香港需求還好些, 政府不會推太多地影響樓價, 對銀行不利. 如果地產商負債低,又有穩定收租,長期都不錯, 我比較喜歡恆基.最好睇埋PE, 如果現在升突, 來緊都不會升多除非有特別收益項目

      刪除
  2. 隨兄,請教一下,從價值投資的角度,其實個舊錢仲係度,只係未派,咁其實就算股價打回原形,一切基本因素並無變,如果無更佳選擇,繼續坐貨也是一個好選擇,對嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的. 因為佢話年底再考慮, 大家都唔會認為2元現金, 手機業務值一元都無, 現價是超值, 持有都要成本, 所以做成今次大跌, 因為大多數無諗等咁耐, 但來緊收入無一半, 所以我認為今年無新項目增加收入仲不派好過份!

      刪除
    2. 也有另一可能係,遲D連移動網絡都賣埋,變成純現金公司,之後私有化左佢!

      刪除
    3. 不如一次賣埋公司仲乾淨伶落。

      刪除
  3. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除