2018年2月27日星期二

鮑威爾的話

昨晚聯儲局新主席鮑威爾講話, 加上經濟預測,三月份加息都好肯定, 未來都會再加, 近日業績期, 數間銀行都走出谷底, 渣打恢復派息, 未來數年可以見到銀行業該不錯, 我組合都增加中銀香港, 匯豐睇下有無機會持有, 我比較睇好中銀香港, 因為香港銀行排隊最耐係佢, 睇見都怕, 我知樓按最多都係佢, 如果樓按用同業拆息應該加了少少, 又係人民幣結算銀行, 現在睇匯豐賺錢都是亞洲區, 所以中銀香港該不錯, 睇恆生業績就知.

REITS在加息該是不好, 增加成本, 但我覺得一樣會加租, 應該有微影響, 最重要收租物業靚, 我持有越房物業在國內, 加上今年有很高比率租約到期, 又有新項目武漢, 我會保持現在股數, 另泓富負債低, 不過現在才知物業一般, 收埋呢次息可能會換, 換貨可能係中銀香港或港燈,  港燈息率同泓富差不多, 中銀香港得三厘, 不過未來有機會加息率, 港燈同長實地產合作補地價在港燈前物業重建酒店, 又不錯, 多一項收入!都係到時再想!

沒有留言:

發佈留言