2016年4月1日星期五

天生購物狂

我除了現在儲股票, 身邊有朋友做期權, 甚至有朋友還替我上了課, 我都了解佢基本做法, 如果風平浪靜上落幅度唔大都可以收期權金, 不過近期波動那麼大, 真是心跳遊戲, 做得期權主要賺時間值, 有人說個股市波動大就是背後期權, 期指同牛熊証影響, 港交所為了搵錢很多都當看不到, 做上難因為要真金白銀有成交量先上到, 做落相對較容易, 看港股跟其他地方股市長期偏低,低市盈率高息率, 一個個調整配合一個個動人故事, 我個人都好少理, 有現金去執平貨, 不知不覺儲了很多貨, 朋友話你會唔會記得有什麼貨? 事實上印象深都記得, 有些都會唔記得, 無所謂反正係倉度唔會走咗, 未來我會再入貨, 天生購物狂, 上市公司都執自己平貨, 多謝大戶俾咁多機會我去執平貨, 大家都知香港是高通漲城市, 無平野, 衣食住行樣樣貴, 股票最抵, 平過一罐可樂, 同一包日本零食, 仲有高息收

很多人對股市很負面, 正如我主題太極理財, 都可以好正面去睇這個股市

沒有留言:

發佈留言