2016年8月19日星期五

股票虛實論

最近有些股票息率達8厘, 甚至10厘, 他們不是息率提升, 而是股價低殘, 講下我曾經有貨或現持有, 曾經有匯豐, 息率達8厘, 我朋友80元, 60元都有買過, 近來試過45元, 但因為回購關係, 股價上揚, 當然跟朋友購入還有一段距離, 另一隻是華能電力, 我買時息率過10厘, 來緊會馬上收股息, 但股價不能回到我購入價, 我入價相當低, 因為10元都有人有, 原因是因為國內政治問題, 要壓通漲, 由此大家知道電同通漲有關,香港就有電力利潤管制,不會讓電力公司多賺, 只可以合理回報, 但我仍然覺得可以伴你老的股票, 因為賺不到議定回報可以加價, 有什麼公司可以有保證不蝕穩賺? 只要有一個不利消息引發低價, 不妨唔怕買, 買完伴你老, 每一支股票都有虛實, 不會有完美股票, 當有些因素影響股價, 而影響是一段短時期, 可以購入等消息消化了股價可以回到正常.

1 則留言:

  1. 我也有902,買入時PE<5倍 yield>9%,一間大型電廠低殘如此,我就吾怕坐貨呀!

    回覆刪除