2018年5月18日星期五

長命百歲的股票

現在好多人崇拜價值投資,長期持有股票,這方法一定要選對股票,再時間通漲令到股票升值,我長期持有股票一定要夠長命,要能活下去,附合這條件一定有政府特許經營,在香港兩電一煤,巴士,地鈇,港交所,還有近十年出現REITs ,收租一定有50年左右,舊再重建另一回事,加上通漲,地標獨一無二,長遠價值會提升,年年加租金,慢慢收息都有機會過十厘,這類股票買咗唔使日日睇,擺埋一邊放佢十年,好像普洱茶一樣咁珍貴!

6 則留言:

  1. 你好,想請教下,如果係ETF,例如2800同2822之類,可否作同一"長期持有"的歸類?

    回覆刪除
  2. 我都好喜歡飲普洱茶,但現時香港可以買的普洱茶太少,我想看看新加坡的普洱茶是否好飲 D。 哈哈!

    回覆刪除
  3. 承你貴言 ,不過個個投資者如此,買完擺埋一边,股票行業一定好多人失業。 祝投資愉快☺

    回覆刪除
    回覆
    1. 你說得對,我股票一兩年都無入貨,只收股息。儲備現金等大減價。

      刪除