2016年6月10日星期五

沽空者出山















沽空者索羅斯又出場, 一夜之間各股市同金市配合佢佈署, 股市跌同金市升, 老師話索羅斯最喜愛一招, 因為佢一個人個氣場唔夠, 所以預警佢行動, 利用人性弱點配合佢, 佢今次主要針對國內, 事原係國內外匯儲備少很多, 睇準呢個弱點, 沽空者好像野獸一樣, 見到目標物出現離群, 有顯弱情況就出擊, 國內正準備入MSCI, 如果索羅斯真的做佢世界, 那國內一定再封閉, 再出手, 呢d對入MSCI係唔好, 其實國內人仔唔算很自由, 人仔係有兩個價, 佢只可以攻一面, 我直覺索羅斯出手係人仔, 佢從來都是聲東擊西, 佢真正目標係估佢唔到, 人仔有機會貶值, 人仔一貶值, 佢可以係中港沽空, 恒指昨晚出現低水, 我朋友昨天做Long put, 所以呢個世界無正義, 個個打算跟索羅斯一起偷金, 所以星期一大家準備安全帶, 迎來大波動, 我一向心態都係收息為主, 我同股神一樣升市反而無野買, 跌市仲可以shopping, 因為大升市我要煩出唔出, 出了我以後無息收, 當然到時如果價升個息率仲有增長, 分分鐘都過20厘,好像領展由IPO到現在市場計過超20厘, 呢種情況不用想, 當然保留! 我其實睡醒, 不過鐘意發下白日夢

2 則留言: