2016年6月13日星期一

黃國英的talk show

今日刺激嗎? 似乎未肯停! 我地收息唔好被掟出來, 我一向心態係賣咗無息收, 基本係有入貨最好唔出貨, 我本人真係認為英國唔會脫歐, 英磅好大鑊, 希望唔好有黑天鵝!

上星期六黃國英舉行一場TALK SHOW, 佢早前講會蝕錢, 因為市場無散戶, 散戶唔參與股市, 仲點會買票去聽! 我都無去, 因為我覺得佢唔係價值投資者, 今日有文章講佢個SHOW, 佢將投資比喻為足球隊組合, 我又想不到隻中海物業有份, 位列中場, 看來這跌市要入, 真係幾多人覺得佢可以持有!

收工打開牛熊證, 好多牛被劏, 我唔同情呢D被劏的散戶, 衍生信得過, 豬乸都會上樹, 由於散戶不多, 莊家點舞都得, 我諗明天都係向下, 星期三會知A股入摩否, 真係入到都唔會點大變, 因為藥力唔會咁快見到.

1 則留言: