2016年9月13日星期二

假如特朗普當選

假如美國特朗普當選, 很多人預期會加息, 我覺得加息不是壞事, 起碼可以壓下通漲, 我見現在美國穩定了, 但未見通漲加大, 基本是很低, 根本構不成加息, 我覺得係大幅, 溫和地加可以, 因為無人知企業是否接受? 加可以走回正常, 但正如我所講出現反效果, 會出現通縮, 歷史上經驗通縮慘過通漲, 所以耶倫對加息好小心, 好肯定加0.25%不會出問題, 通縮會出現簫條, 100當中有機會超過20人無工作, 接著連鎖效果經濟收縮, 到時要救就很難, 無10年都起不了身, 很多人取這些來做賭注, 引起波動!

美國加息香港要跟隨, 不然成為弱點被攻, 現在不停摸頂買樓實在危險! 

3 則留言:

  1. 基本上現在係中國俄羅斯歐盟三個打一個 就算係大羅神仙都改變唔到佢嘅下場。

    回覆刪除
  2. 基本上現在係中國俄羅斯歐盟三個打一個 就算係大羅神仙都改變唔到佢嘅下場。

    回覆刪除