2016年9月16日星期五

抽新股

中國郵政儲備銀行在香港上市, 我一直想在市場買還是抽股, 因為很多時市場買平過抽股, 不過我決定用少少資金去抽, 這銀行同內銀不同, 主要對象是中小企, 銀行上市後股息會保持利潤的一成, 現在想股價穩定, 一定要好息! 因為無息的日子未知幾時止! 美國一日前話加息降溫, 昨晚話通漲升0.1%, 即是通漲率0.3%, 又話要加息, 我讀經濟時通漲起碼3%樓上先調控, 0.3%學咩人講加息, 香港通漲都起碼4%, 都要跟美國無得自己話調控, 現在樓市又復活, 眼見很多人高價追樓, 睇見都牙煙, 同打工仔工資都唔配合, 我們國家人仔在處於貶值狀態, 大量人仔經港股通進港, 家下股市無泡泡, 買股都算平, 來緊11月深港通開行, 國家又開通內險可以買港股, 又大量資金進香港, 有人說國內不想樓市升完再升, 所以排洪到香港, 釋放資金南下, 港股就算唔升大跌機會都唔大, 持有優質股票好過買樓收租, 咁多新樓要出租, 租金唔會升可能跌, 股票股息年年都差不多, 但有股息可以再買股加大現金流, 樓收了租要供樓, 我覺得新樓咁好賣, 一定用按揭, 6成到9成不等, 股票現金買, 無槓桿, 我雖然有槓桿, 但佔我總資產都不過15%, 相對健康, 何解咁多人都持樓不持股, 只有一個原因, 股票可以沽空, 樓無得沽空, 股票波動很大, 很多人買股都是買號碼, 實質不了解, 公司做咩生意都未知, 輸錢唔好賴股票唔好,係自己無知!


6 則留言:

  1. 師兄你認為呢銀行同內銀相似嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 這銀行零售點很廣, 對象都多元化, 這是他特點! 我覺得不太好不太差, 等佢業績出再睇睇!

      刪除