2017年5月12日星期五

IB第一單交易

我最近用IB paper trading實習了,終於做了第一單交易,第一單我做了期權,收下租,收美元,其實我一直留意一隻美股,本來想在輝立做買賣,怎料輝立無這隻股票交易,IB有,交易費平,我還想在IB買豐樹大中華,我在等一元樓下,我先知在IB不能直接入坡紙,要先轉美元,再美元轉坡紙,IB說如果用孖展直接買變相借坡紙,我覺得後者會比較好,反正借坡紙息都平,將來收息先填回條數,用得IB一定做埋借貸,息平手續費都平,只操作比較複雜,不過再複雜練多幾遍都熟手, 美股期權到期不是月底,是19號,買美股同港股不同,佢係無一手,可以一股交易,反而期權就計手,每手100,我有唔明白都在google search,感覺知識好cheap, 相反在公司工作,工作不明白,但不知是否競爭問題,上司說你不需要知道,好老實我工作除了賺工資,都希望有其他得著,工資低不是問題,有其他取到都算得著,同事朋友說在公司有挫折感,充滿陷阱,常出錯,做了接近兩年都未知自己做什麼,我非常有同感,所以完成後都不做,我在IB得著反而不及在公司兩年時間,我朋友都說得對,讓番個位俾有需要的人,唔好同人爭,最好笑係請咁耐都請唔到人,應該工資太低咯。

我最近參加blogger Starman新書發佈會,前部分佢講解本書,因為我睇完有點悶,後部分講佢創業,我比較有興趣,啟發我一點,套用在投資,我諗到幾個組合可以增加現金流,在等好時機,組合運作正如我所預期,我又可以抽身做其他事情。

6 則留言:

  1. 很好奇樓主是在那個行業?我也試過這樣的工作,非常有同感,無助到極點,只有離開!知識,是用來傳受,給接到知識既後來者跟從或改進再傳受。在知識不通的環境下工作,知識經驗是不能累積的。如果透過錯才累積到,公司文化也太慢同落伍了。

    回覆刪除
  2. 我做零售業,但我覺得人的因素更重要,落伍更一定。

    回覆刪除
  3. 如果沒有傳承的使命, 工作少了許多 "味道" !

    尋找是一個境界, 有興趣去追夢的---"幸福" 不遠已!

    回覆刪除
  4. 美股期權到期不是月底,是19號,買美股同港股不同,佢係無一手,可以一股交易,反而期權就計手,每手100

    師兄,我一向有做港股期權,其實都有興趣做美股期權,但我GOOGLE SEARCH過都話要一手100股,但好似GOOG呢啲一股成HKD 8000 的股票,要1手咪好多錢?

    回覆刪除