2018年2月4日星期日

股市凍,天氣凍

今星期天氣很寒冷,我家人都咳,一入夜就咳,凍到入心入肺,星期五美國股市又遇寒流,明天香港股市凍過水,說因爲職位多過預期,經濟好,三月加息好高,我覺得要跌唔需要原因,我朋友星期六找我說很多股票不知怎算? 在高位仲入股票難道不會調整,買股票最重要講心態,佢入騰訊,咁預託跌十幾元,大市一回 騰訊首當其衝,平安,友邦同港交所無一可以唔跌,要留意國內投資客買盤強唔強,如果強都不怕,我始終覺得個市係向好,過年前個市都係唔會太好,我等緊派息消息,我始終大部分股票要來收股息,不是短抄,平時短抄同期權數量不多,所以心理還可以,我早前沽日元有望翻身,相反我會處理日元先,股票隨緣

沒有留言:

發佈留言