2018年2月20日星期二

和記電訊更新

假後和記電訊表現不錯,大家都期待26號業績公佈,當然包括埋我,下星期我有4隻股票出業績,和記電訊,新創建,玫龍紙業同友邦,我最期待一定和記電訊,現在帳面都有不錯利潤,討論區開始有人放股,因為佢地怕無特別息會跌,我都認同佢地講法,如果無消無息下次業務得一半業務,呢隻股個業務值錢,盈利都係一般,我睇番我買入息率都係4厘,但巳經派盈利75%,如果無一半業務未來息更低,所以佢地唔等有理由,一句講哂,每一個人荷包都不錯,有能力咪等到有結果,無能力咪埋單走人,各取所需。

2 則留言:

  1. 隨兄,我也是等到結果,結果卻令人失望.

    你現在策略會點做? Thx

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使蝕走部分,可以等反正錢仲係度,或者再低價入,都令我好失望,很多人都說李生股票唔易,今次見識過。

      刪除