2018年6月22日星期五

一動不如一靜

上星期一個大跌市,剛在新聞中興俾咗錢,唔知說話反來反去侵侵是否放過中興,現在美國俾我感覺就係咁,把口亂嗡,很感慨一個大國會用這類人,人的質素越來越低。

係一個咁時期,最理想係練太極,佢特點正好補上現在情況,由於天氣太差,我都在家站樁同練單式動作,保持一種平和心情,練太極拳確俾到我這感覺。

有一個長期投資組合,收埋今個月就收齊17年股息,暫時未入貨,我這個長期投資組合都是同我生活有相關,我想入中電同地鈇,地鈇近來好多負面消息,又感覺地鈇基建質素又差,想等比較平價先入,其實佢息率不高,但香港人不能沒有他,所以陪我退休怎沒有佢,我心目中希望穿40元先入貨,入一兩千股左右。

沒有留言:

發佈留言