2016年10月3日星期一

休養生息

呢排無咩買賣, 書都少睇, 會留意下自己股票消息, 最近係0808泓富被股東抗議買入即將成交觀塘物業, 大概是怕加息, 回報不太大而負債增加, 我印象中泓富負債率一向低, 無記錯係不過30%, 增加物業會加大發展, 呢類基金都會一段時間買入發展, 無可否認現在物業市場價係貴, 但到加息物業價會回落, 都是相對論, 我都保持中立, 買不買都可以, 12號會開股東大會做決定, 我經銀行買無得參與.

4 則留言:

  1. 無記錯808 有做到風險管理去對沖加息的, 所以套下息差無妨, 不過呢獲回報不高所以我都覺買唔買都OK

    回覆刪除
  2. 我也是泓富股東,覺得長地是房產專家,這項交易又不涉及利益衝突,不應反對.

    回覆刪除
    回覆
    1. 理論reits應該不停增加資產, 將來退休錢可以多些, 最近畢加山how much?地只會越來越少,何況地點係東九龍!

      刪除