2017年9月1日星期五

恆指執位

星期五因為騰信同匯豐超過10%, 所以要減比例, 提升友邦比例, 在60元站了數天, 下星期一開市就不清楚, 由於要離開職場, 我將資金轉到保守reits, 跟學另一個blogger配置, 我無用債劵做槓桿, 將手上長期持有股票做, 加大reits, 債劵期長我又唔熟悉, 我相信10年後磚頭都是增值, 我選405越秀房託, 因為睇好國內經濟比香港好, 香港租金都很高, 相反國內有空間加租值, 不過IB用股票槓桿低過債劵, 債劵唔出事最後保證還足本錢, 股票始終有上落, 我自問守到壞情況, 所以單頭出擊, 這樣我可以收到近10厘, 再加上每月做股票期權, 應該唔使東山復出, 附加自由時間讓我練拳, 練拳同投資是我10年前投放發展, 今日終於可以同時做我喜歡的事, 希望我無打錯如意算盤啦!

沒有留言:

發佈留言