2017年9月6日星期三

退休前後

今日係我工作last day, 在這日前因為股市業績出哂,市盈率過15倍,決定平哂期權倉除了美股一隻,專心臨走前埋數,由於預期無了工資,我開始在股票吸納405越秀房託收股息過活,每日日買一些,突然有一日爆升咗,我都無再入貨,離心目中數爭少少,升到咁高唔想入,心想食幾多整定,今日大跌都影響唔到佢,帳面利潤非常可觀,我手上有一批舊405,呢隻比較友邦令我組合出色,但好多人覺得國內物業唔好,情願買領展得幾厘,我同時開始準備做股票期權,呢排似乎往下調整機會高,我會貼身留意市況,同讀完證券分析,加埋練功,好好充實我今後生活,今晚晚餐後竟有一點失落,好好調節我心境,不要進進退退........

7 則留言:

  1. 祝生活愉快, 投資順利☺

    回覆刪除
  2. STATUS改變左,無論之前心理已準備好哂都好,現實面對都一定會有些唔同。正常既...點都好~祝你生活愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己都無想過出現短暫情緒, 應該處理到, 謝謝!

      刪除
    2. 建議睇下曾智華本《快樂退休》,當中有D睇法對你會有幫助。

      刪除
    3. 謝謝推介,會去書局找。

      刪除