2017年7月15日星期六

投資兩極化

我一向投資會分開兩面,一面投資係唔會買賣,兩年前入現在都在,存放一個戶口,我密碼卡不會隨身,收到股息再投資。。
另一面是短抄,同做期權,股票期權我是跟朋友學,其實我同時學識指數期權同股票期權,指數如果做short風險大,做long很難做,會輸時間值,股票可以接貨,可能有人話直接市場買咪得,好多時我地買完都再跌,結果都是一樣,只係點想法,其實接貨機會無一半,在一個月期間如果股票上升,期權金會下跌,跌到幾個仙可以平倉,免翻生,我現在出現大跌會short put,大升會short call,形勢在上升軌唔做期權,直接出貨。

大家可能會問兩者誰可取,或者套用Starman所講動態同靜態,靜態在長時間應該比動態好,貼市一定動態,不好處浪費時間,我朋友因爲要照顧自己女兒,所以無工作全職做股票期權,當然資金要多才夠一個月工資,朋友行之兩年都無問題,有時間看家的確一舉兩得,相反本身有份不錯職業,當然靜態好。

2 則留言:

  1. 靜態即是上左岸唔洗博,動態便是繼續操勞(操作)中,有得揀就一定靜態啦

    回覆刪除