2017年7月21日星期五

快到七月期權結算日

下星期是七月最後一星期,28號係期權結算日,我現在巳經完成九月份期權,一向持有股票依舊存在,我相信接近27000點有些人會沽出,以防像2015年般,今次升市非常不同,集中強勢股,外圍評論不多,酒樓都不見得好多人,我老師都叫我地繼續守,不要為粒糖放棄,本身我都有少比例資金儲備,現在用來做期權,持有股票做倉值,我股票期權是朋友教,我朋友本身不是長期投資者,用一筆現金做本錢,如果100萬可以槓桿約500萬,股票期權金可以約15%至20%,即可以有20萬,我估計朋友做得大,不然都不會全職,所以佢經常了解恆指路向,升市接貨機會不大,做10張訂單只接一張,接了會下個月SC出去,重點一定不持有股票,同長期投資背道而行,我比較貪心,兩面都想同時一起,加上工作,感覺都吃力,所以完成了工作合約都唔再繼續,長期投資股息都夠生活,換下自由時間,貼市早上九點半到12點,中午一點到四點,我估計唔使咁多時間,我朋友策略會先做大量遠期期權,日子接近會搵巳經減期權值先行平倉,用少少錢可以增加保證金,再開新倉,直覺都相當忙!

如果大家玩股票期權歡迎交流講下心得,我相信三人行必有我師!

5 則留言:

  1. [如果100萬可以槓桿約500萬,股票期權金可以約15%至20%,即可以有20萬]時間點如何,年計或月計?

    回覆刪除
    回覆
    1. 月計,可以攤三個月,每一個月賺過5萬。

      刪除
    2. 一百幻本五幻一個月一年六十個,年回報當60%,唔敢話一定唔得,但難度與需承擔風險應該不小
      本熊set 左月回報2%,能做到目標已十分滿足了,有時間可以交流下做法
      http://wftamalex.blogspot.hk/2017/07/blog-post.html?m=1

      刪除
  2. 我近幾個月都有研究一下期權玩法. 大概估到你朋友既玩法.

    如果我真係開始玩期權, 只會用黎做對沖大市突發危機既風險. 細節唔講住, 仲研究緊.

    回覆刪除
  3. 我未用盡槓桿,可能每個月未必有5萬,因為我持股票做倉值,我朋友係現金。

    回覆刪除