2017年3月4日星期六

開始做資料庫

投資股票多年,一直都看書,參考其他人投資經驗,數據都是東取一點,西取一點,所以想做一個自己合用資料庫,想知道恆生指數各股比例,市盈率同股息率,要到恆生指數網站取料,想知某行業就要到有分類財經網,發行股數要到香港交易所搵,不是所有App都有,可能有人會話google財經有哂數據,好像點菜會出來,某隻股票有五年報表,我其實都不清楚是否同上市報表一致,是否有專業會計做這數據出來,我比較覺得自己做會為我想知合身些,可以俾自己了解各行各業,工程都幾大,無一段時間都做不到,想就天下無敵,做就有心無力,我終於的起心都開始,先用試算表設計我想要資料先,再輸入股票資料,逐個項目做,終有日會完成,星期日工人放假我留守在家可以動工,平日要上班比較難,估計進度都不快,今日總算行第一步呢!

2 則留言:

  1. 有趣的計劃, 你打算覆蓋什麼資料? PB, PE, COE...? 5年? 10年?

    回覆刪除