2017年3月17日星期五

上講座

昨天請假,個朋友搵我上期權講座,免費,再深入要俾錢,導師講幾個成功例子賺好多倍,我都算做了兩個月股票期權經驗,做Long要找一隻一個月內會爆上股票,俾期權金,一個月磨都要輸錢,但導師可以買一日爆十倍,就是700騰信,佢係180多買,很短時間就上好急,還有中國建材,呢隻係買正股,好殘價買,幾個月就上五成,佢用這情況叫殘價,鬼唔知殘價,什麼係底價?佢話有數計,當然要俾學費,有些例子神乎,我最後當然無報名,因為神的行為我自問凡人點學都唔識,失敗無例子,仲唔係神?

我多數做Short, 因為最多接貨同放貨,我朋友用三球作資金希望每個月平均有五萬,我估計約年回報百分之二十,應該都是中級難度,我現在入一隻都有百分之十五回報,唔好忘記我是初級,現在集中港交所同新世界,可以做股票期權約約80多,其中有很多唔流通,集中火力係流通量大股票,跟進,至於找殘價,個導師講有用基本分析,睇報表,找出位置最高點同最低點,有時候買了等好耐都唔上都有,所以我都唔明白咁準,有時候太完美信服性會被懷疑。

沒有留言:

發佈留言