2017年3月27日星期一

IB 開戶

最近忙於操作IB, 相對銀行輝立明顯有難度, 去網友參考下, 睇
下短片, 可惜英語廣播, 昨夜睇了兌換外幣, 因為IB叫我入金是港元, 自己在系統轉, 發現要起碼轉25000美元, 因為我入金不多, 做唔到, 仲要有收費, 下次直接入美金. 多謝70S網友教怎轉倉, 我仲計緊轉多少buffer, 接下來要搵債劵資料, 見網友好詳細,
我用scanner做唔到佢地介面, 今晚再研究下, 看來我有排練, IB話有課程教多數二,四中午即要請假, 月底要埋數, 自己玩下先到時有問題可以問, 唔急得!





11 則留言:

  1. 我這些小資戶沒法在IB開戶,不能利用IB槓桿融資.我要努力.

    回覆刪除
  2. USD 25000 只是 contract size, 唔夠數佢會prompt 你,但 click proceed 可以繼續。

    過咗新開戶免收 commission 期後,如結算低過10萬帝幣,會收USD10 月費,手續費可以在入面扣,變相免費兌換貨幣。

    又,開戶只需USD10,000 小資戶也可開 account.

    回覆刪除
    回覆
    1. 不敗的魔術師兄想請教我入港元100000, 個購買力是超過港元600000, 如果我將600000轉哂星加坡紙, 我算係借港元定星加坡紙?

      刪除
  3. 太極兄
    請問有沒有試過用ipad or iphone去IB TWS?
    我想找債卷的資料同買賣,但找不到?
    請問有沒有試過?
    Thanks.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有是找不到。 我問過其他blog友要電腦裝workstation先有market scanner去找債券資料,在公司唔裝得,回家無精神搵,到現在都未得,仲未學落單,佢只美國債劵,感覺不太熟悉。

      刪除
  4. Haha....我同你一樣。
    公司機裝唔到,屋企得ipad and iphone....有d難攪!

    回覆刪除