2017年4月2日星期日

投資各師各法

我最近有參與股票期權時間剛兩個月,只賺7000元,覺得都幾花時間去跟,賺這樣利潤,我反而短抄股票有收穫,收息股我現在都好少睇,因為長期收息都不會賣,除非惡化先再算,我有一筆平時短線操作,都幾影響工作,現在24000點,股票唔係平,亦買唔落手,股票期權在這水平做沽家接貨機會大,所以四月份無做,打算暫時持有現金,等回調先再入,睇完鐘記新書,發覺只港交所可以留意,現價都貴,我早前180入一批在200放了,下次我等180先入,友邦我都長期持有,唔會再買,我覺得唔夠料分析最好買盈富基金,係低位入高位出,應該有超過10%回報,唔會睇錯股,方法簡單易用,所以來緊我都用這方式操作,估計一年出入都是一兩回,取回生活質素,做自己喜愛的事。

Ib我都未掌握到,債劵現在選擇不多,感覺時不與我,還要槓桿,我暫時會擺低,慢慢搵資料,債劵時代應該係黃昏,不過總算認識多一項工具。

2 則留言: