2017年4月30日星期日

交叉貨幣

我在研究IB, 佢有個表係各國貨幣借款利率表, 由於我最近買豐樹大中華基金, 個回報我幾滿意, 坡紙上落不大, 想借坡紙買, 用得IB係鐘意佢息低桿杆大, 唔使下下100%錢入100%貨, 盡量運用每一元, 由於今日是假期, 未問到點操作?

我想像情況1係將港元轉坡紙, 這樣佢會出現坡紙購買力, 我跟購買力入貨, 出現負坡紙, 達到借坡紙目的?

情況2 我不理直接用港元入豐樹大中華基金, 結果會不會是借港元, 港元息口貴過坡紙息口

不過我唔打算咁快入貨, 5號除淨, 除淨後見佢過去都係跌, 所以我等得. 這段時間我可以搵到答案!

自從看到blog友Starman新作, 融資買債劵回報不錯, 但債劵唔係我專長, 房地產信託我比較熟, 佢賺回來息都是買房地產信託, 債劵一般都是3至5年不等, 優質息率無肉食, 又怕息率升同唔還錢, 因為佢有保本, 風險可以控制, 但三至五年抗不到通漲靠桿杆來支持, 買房地產信託係有價格風險, 不過10個百分比可以控制到, 坡紙我番看10年都係10個百分比上落, 只要捱到幾年, 個風險就無咁大, 收到坡紙息可還錢又可再買, 到時睇情況, 所以這個組合包含了港元,人仔同坡紙, 因為資產有香港又一城, 上海同北京收人仔租, 債劵我真係要有時間慢慢學習. 暫時都係唔好買住.

其實Starman都提到組合因人可以變動, 最重要係基本功, 對匯率, 同股票基本層認識, 有些人可以冒高一點風險, 有些人就要穩陣.

3 則留言: