2017年11月6日星期一

7月-10月戰績

我從7月巳經決定了退休, 開始好積極在投資上, 到10月我計埋股息都賺了幾十萬, 感覺自己終於做到了, 希望港股像美股一樣慢牛, 慢牛對我現在投資很有利, 我都取了一些資金放在雞蛋上, 畢竟我希望搵到隻會變大雞股票, 搵隻有前途股票, 一定要可以改善人類生活, 新經濟多數唔會用太多人力, 會發展網上平台, 所以我一宜對電訊股都有期望, 無好通訊如何發展平台貿易, 在香港有財力走更遠非香港電訊不可, 國內一定中移動, 國內巳經開始5G. 

4 則留言:

  1. 恭喜太極兄財自~!

    請問太極兄貴庚?幾年前開始財自計劃架?

    回覆刪除
  2. 恭喜, 恭喜
    請問你的資產金額是多少? 才能做到有幾十萬進賬,讓小弟有個奮鬥目標

    回覆刪除
    回覆
    1. 你預金額約百分之十回報,在財務自由之路比較認可退休金約1000萬!

      刪除