2017年11月28日星期二

215和記電訊

很快到12月,和記電訊曾經說12月大會討論派息,之前145億收購 ,即每股現金達3元,現價2.8,我本人覺得市場好奇怪,和記現在市值135億,我覺得非常抵,可能股民無耐性,加上早前騰訊咁熱,又招股,資金流走出去,散戶比較著重眼前個形勢,唔識咩價值投資,可能亦覺得唔會派特別息,我一於少理,不停買入,等運氣到,機會留俾有準備的人,我睇過披露易,長和持有和電67%,街貨33%,如果長和要現金,派特別息成數好高,派幾多呢?我計過扣50億負債 ,派盡應該有2元,範圍約1·5或1·8左右,唔知是否可以在聖誕節前收到這份禮物呢!?

4 則留言:

  1. 本想今天入, 但升了上去, 請問什麼價位適合?

    回覆刪除
  2. 現在買都可以! 我覺得3元前都入得過,係買貴點,真公布派特別息升唔好追囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝回答. 今日見佢冇乜點跌, 在2.92價位入咗. 希望承你貴言, 有特別息派.

      刪除
    2. 好多人等緊! 今日大跌市都企穩!

      刪除