2017年12月2日星期六

健康財富

我沒有工作後除了投資我平常最多時間做運動,多年工作積下來累令到筋骨好硬,於是增加運動量,散步一小時,練功一小時,晚上拉筋一小時,一直好想做到一字馬,大字馬,最近實行緊,唔拉唔覺緊,我睇網上教學,拉了一段日子,我覺得整個人都柔軟多,但完成我所講兩個動作還有一段距離,每次都感覺好痛,但都堅持下來,我人生現在比較深刻體會堅持兩個字,在投資同拉筋上學到,在過程中你會有無數次令你想放棄,氣餒,過後想想為什麼每次有困難就想放棄,現在你幾歲? 到死那一天你有什麼成功過?

在投資上我希望透過我對經濟前景分析找到一隻倍升倍,唔係一倍那種,亦不需要像騰訊,有十倍左右都收貨,在拉筋上當然做到一字馬同大字馬,再修下身咁,我現在瘦了點,有點成績,再柔軟更加好。

我願望從來不定太高,太高盞自己失望,何必為難自己!

1 則留言:

  1. 散步一小時,練功一小時,晚上拉筋一小時....讚!

    回覆刪除