2017年12月23日星期六

行山樂

假期展開,行山是我近年參與運動,早前行過大潭水塘,我家工人姐姐都喜歡行山,佢只去城門水塘,連車費都慳番,從我家是有能力行過去,可以拓寬視野,又可以燒時間,燒脂肪,消費好低。

今次轉戰荃灣,行荃元古道,說古人就是這樣從荃灣到元朗,時間要7-8小時,我行半段到深井,全段無可能,另一條行川龍,在香港這麼少城市,過田園環境只可以行山,在山中游走。

假期前有朋友介紹咗一本投資書俾我,但我找不到,反而搵到講期權,講期權書唔多,所以我買咗,黃祥輝期權大贏家,我認識基本,變化不太懂,純自己邊做邊取經驗 ! 我未溫完本書,都未實施,不錯遲些再講讀後感想。

沒有留言:

發佈留言