2017年11月9日星期四

人生財富孖寶

財富孖寶一定健康第一,財富第二,呢排天氣令我感冒,昨天趕快睇醫生,退休後每天一小時練拳一定保持,開始兼職教練, 所以呢排無網文,努力適應教練工作,如果病咗什麼都做不成,閱文我抽到一手,我暫時未放,一手做鹽都唔咸,賣了錢又不等用,會不會像佢阿媽拆上拆,那樣就多些股數,我決定擺低。

我退休兩個月,強積金又拎唔到,因為要過60,60好像要證明才能取,65歲才是真正退休日 ,我都好煩,剛兩年合約工作跟我之前工作強積金是兩間不同公司 ,我現在將兩年合約搬到之前長工戶口,最近兼職在另一間保險公司重新來過,兼職有幾錢,又要供,好彩只僱主供唔關我事,我又唔想長工戶口擺到65歲先取,零供到最後渣都無,我決定自僱每個月供,大家有無認為好煩,我離攞錢超過10年,無可能睇住貶值,強積金制度一般,如果我攞到用來投資,肯定回報好過現在,好老實我都唔知基金表現點解好核突囉!

有朋友問幾多錢先退休,最基本要有自住屋,特別在香港退休更必須,現金要有一定質素起碼都要1000萬,呢1000萬係做種子,唔會使老本,使老本種出來果實,靠果實過生活,無人知自己在世上多長時間,老本唔夠到時無能力工作唔通靠政府,所以我覺得一定要1000萬,預埋未來幾十年通漲。

沒有留言:

發佈留言