2017年2月2日星期四

特朗普端倪

一上場新總統很快進行選舉所講的政網 ,全世界對於這麼大改變反應很大 ,
連香港開市都失守, 連今日共三天下跌, 有機會回到22000 在莊家市講價值投資心理要有一定質素, 我手上一批生活股, 都震到可以用過山車來形容, 要真正價值重視 要散戶有一股很強力量才有機會, 我相信都幾難, 所以我都係只收息抗通漲, 平時都不會睇, 只留意下短抄股.
說回特朗普所講, 我發現了以下幾點, 第一點希望美國企業回美國生產, 會提供稅務優惠, 我在想起碼要減百分之三十, 試想搬來都要成本, 還有美國人工都貴, 如果到時搶工人, 那工資不知要加幾多, 這點美國政府無打算支出任何費用, 企業只提供減稅, 但多人工作工資上漲工人要俾多些稅來可以補回企業減稅. 第二點要墨西哥負擔圍牆費用, 會在墨西哥進口美國加重稅來支付圍牆費, 又係由其他國家找數, 對中國進口徵收重稅, 講到其他國家攞著數, 當初無著數會可以進口美國, 美國當年又不是中國人工平來養美國人, 現在金融海潚反是人地攞著數, 至於起基建現在都未提, 基建要自己銀包攞錢, 海潚時中國自己帶頭起基建, 自己印銀紙來刺激經濟, 大家都等緊呢單大生意, 加息都無哂影, 只說美元太強, 相信大家不要以為會加息很多, 狼來了兩年都係每年一次41, 一日不取銀包出來都不會通漲到大幅加息, 所以趁狼來了我會再增加現時組合收息股
最後美國係停止買債, 但資產負債表仍然未收縮, 我個人係呢兩年債務縮少了,

資產反而有向上, 因為樓價都高企, 銀紙貶值還錢都不覺多, 因為收息增長了,我經營這盤數都不見輕鬆, 又不是很有難度, 新總統見到美國盤數應該暈暈地, 佢係成功商人希望可以扭轉局面, 美國財困煩到好多人.

2 則留言:

  1. 最怕佢就係用經商原則去搞經濟, 到頭真係搞到爆煲...hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢到現在基建都未有提過,只起圍牆,仲要墨西哥負責,同想企業回美國生產,唔回來要收重稅,如果基建得個講,那資源股又大跌。

      刪除