2016年7月12日星期二

綠城服務

之前提過抽新股綠城服務, 結果我抽幾多俾幾多, 因為蘿底橙無人要, 我都不多, 我仲以為肯定跌破招股價, 因為暗盤價跌, 誰料今日入十大升幅, 同翠如BB股拍住上, 這隻股發生咩事? 股權太集中, 老師話上得十大升幅都係妖股, 我在想反正不多, 睇下你點妖法, 如果像翠如BB股又不錯, 我成日想搵隻倍升股, 呢隻不會是我人生第一隻倍升股, 我想的倍升股票不是這樣!

終於突破了21000點, 但是否穩? 好像比之前穩企, 有無力再上就不清楚, 反正現階段我都不會入貨, 正如我朋友睇23000點我要放一些貨, 今日見到高息股回了, 散戶可能沽高息股轉入高回報的股息, 市場有幾多長期價值投資者, 因為股市數年都是波動中, 離我開始投資22000點都仲欠700點, 但我手上股票價都是升, 除了國企股, 反影手上不是弱股, 在恆指弱都是內銀, 資源多, 強都是地產同公用股, 我記得有個財經人陸羽仁提到順勢概念, 我係都市日報會睇下佢文章, 覺得佢是另一門投資者, 鄧小平金句, 黑貓白貓都是貓, 會捉老鼠就是好貓!

沒有留言:

發佈留言