2016年7月23日星期六

高處不勝寒

昨晚演唱會好好睇! 回到家都12點多, 睡覺都一點, 好耐未試過咁夜睡, 今日都寫唔到野, 早上檢查完牙, 終於完成維修, 個醫生仲教我刷牙,原來一直都錯! 大家如果將這件事去到投資, 可能我地認為對的原來是錯, 又或者係我地對而其他人錯, 好像我地儲股票收息, 我地將股票係資產, 別人又不是這樣想, 當然係好公司才是資產可以產生現金流, 怎選好股票? 要自己努力從政策宏觀, 最近英國脫歐, 令到美國加息機會少, 可能要放水, 英國一直表示影響不大, 但投資者最怕不穩定, 所以多少都有影響, 應該下半年會浮現, 結果令到股市上升, 朋友今日問我還會再升嗎? 我說過22000點機會大, 如果好像我老師可以去到去年28000點我有保留, 我想星期五巳經有人放股, 跌200點以為升完, 28000我覺得難是國內股市無配合到, 現在還是低成交, 係大戶挾上去, 這樣估計實在太煩, 我都會睇下股價才決定去留, 業績等, 假如再扯上去, 真有高處不勝寒之感!

再下一層睇行業, 什麼行業當道? 現在銀行同零售有機會倒退, 有現金流公用股, REITS, 電訊股當道, 真係幾差環境都要用, 穩定. 樓賣個滿堂紅, 地產股好景, 如果經濟好, 零售股會好, 還有製造業, 再下一層就是公司管理層, 公司管理層好會將公司走向光明, 這層可以大公司, 可以小規模.

最後很重要就是買入價, 一定要夠折讓, 就算貴但預期有倍增長都唔怕貴入, 這時侯好野才貴!

早前講中海物業最近盈喜, 我一直覺得貴, 市盈率達超30
倍, 確認中信物業deal, 現在抄起我唔會入, 等回我會入同加入長期持有組, 這類要長期持有不是用來短抄!

2 則留言: