2016年7月24日星期日

買樓與買股票

有人說買樓是投資活動認同嗎? 因為住是一種消費行為, 可以租唔一定買, 住公屋一向是租, 往後都不會買樓, 因為太便宜, 公屋租金同我交管理費差不多價錢, 根本無動力買樓, 不如享受人生, 就算後來你收入大增, 都唔會趕你走, 交雙倍租, 雙倍租都比租私樓便宜, 但香港環境造就高樓價, 地少是主因, 所以買樓自住比其他地方多了保值, 買樓這投資基於自住, 所以唔會買買賣賣, 長遠除著通漲價格會上升, 但股票太容易出入, 加上要識找優質股票才有價值, 所以在N年有個投資家巴菲特師父有價值投資, 影響後世人, 巴菲特更將他師父理念再仔細, 有護城河, 即是不會被其他企業取代, 加長期產生現金流, 在香港我認為煤氣, 港交所, 電力同香港電訊, 香港電訊的確有其他對手, 但我用過哂電訊最終我只選香港電訊, 因為很穩定, 不論家居電話, 固網同手機通訊其他無得比, 即使較貴都俾! 這些股票好像買樓長期持有最終跑勝通漲, 8號仔曾經是港人很穩定藍籌股, 隨著電訊牌開放, 最後變成慘痛投資, 但開放後質素競爭, 又爭回市場佔有率,香港電訊信託基金分拆出來股價一路上, 我在6元買買賣賣幾回, 最終在csl回歸香港電訊在10元一直持有, 以後都不會打算賣. 其他消費股因為有同業競爭, 達不到價值投資, 或者在該行業有領先龍頭地位, 地產有新鴻基, 不過佢不是我長期持有股, 因為只要留意下佢上落波動很大, 在低位入高價放會回報更大, 港交所周期性很大, 一定要低潮入, 以後唔放都不打緊. 不過最近長期持有可以加入reits物業收租股, 呢類股係長期持有收租, 都是抗通漲優質股.

4 則留言: