2016年7月7日星期四

地產股

近期地產股升得不錯, 我手上新鴻基地產超過10%回報, 新世界比較慢, 因為脫歐而令到美國加息降低, 資產又重回升軌, 如果回報更理想我會沽出, 新鴻基我不是第一次入, 佢出紅股那時期我記得超過100元入, 今日我可以88元再入, 現在很多人討論香港經濟是舊經濟, 還依靠地產, 金融, 這兩個項目佔恆指接近50%水平, 所以不太看好,事實香港搵到錢確樓, 金融居功不少, 早幾年還有零售, 現在零售都萎縮了, 要找一些新經濟有增長的股票才有希望, 新世界折讓很大, 資產淨值都19玩, 弱是無很講, 要放多些時間落去啦!

7 則留言:

  1. 新地是我重倉股,已陪我多年,當然早於紅股年代。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好多年! 我重倉反而係友邦。

      刪除
    2. 友邦,我上市持到上年年中$53,我發覺它盈利不是那麼高,只是新業務價值增長快,但有股王的估值,到此刻仍未想得通。
      一年後今天,我曾想再次買入,如買,只能小量,它未合我標準。

      你為何最重倉?有無風險?

      刪除
    3. 因為佢有國內這個大市場,國內保險條件差,所以佢做到這個市場,佢係增長股,盈利是因為現在金融差影響到,對我想靠收息財務自由佢太低息,佢年年都有20%新業務增長,有邊隻股做到?

      刪除
  2. 我反而重倉匯豐,希望有朝一日佢能東山再起

    回覆刪除