2016年7月15日星期五

累積的哲學 資產vis什物

今日星期六, 不用上班, 昨晚同工人姐姐說不用太早起床, 但今早都很早起來準備早餐, 自請她照顧家人, 打理家務我變得無所事事, 今日我終於找到一份工作, 就是執什物, 因為佢唔會處理這些事, 我最多什物是書, 從太極到投資工具書, 太極書早巳入膠箱, 因為體會上身最後身體力行, 持之以恆, 投資書都是一樣, 知識上身, 工具都係擺埋一邊, 我這些年買了很多投資工具書, 無一百都過五十, 一段時間都會清理一些, 最近一年兩三本, 當處理這些物件我會想起當初用幾多錢買, 感到肉痛, 夠買一手股票, 隨即我會安慰自己, 這些書令我賺了不少錢, 太極令我學會健康同放鬆, 克服我投資時起跌, 好阿Q精神, 當執衣服鞋什物就真係一時衝動, 要時時買那一刻不要衝動, 如果理智的話, 又可以入幾手股票, 轉到我們投資時, 就要相反不斷累積優質股, 係優質股唔係神仙股, 仲要越多越好, 現金流更大, 令到足夠生活支出, 獲得自由!

根據股神的價值投資, 要獨市, 要有現金流, 是人們要消費的股票, 最簡單從生活入手, 電, 煤誰不需要, 港交所是獨市, 當大跌時可以入,其他消費一定入龍頭股, 因為當人們要消費就即刻想起佢, 可口可樂就是一例, 電訊要選大, 因為有條件更新,像香港電訊, 最近超過12元, 我入時都是10元, 我幾年前6元都入過, 都是賺了沽出, 這隻股真是一路向上, 特別收購csl後, 所以現在功夫上身一定唔放, 我發現煤氣表現差了, 老師說因為現在起細單位是不能用煤氣, 用電的, 我真係唔講都唔知, 不過我認為佢係獨市, 都係要用的, 有多餘現金流會再加持, 十送一都不錯, 煤氣要比較長時間才見功力, 一點都不擔心, 港燈比我入升45% 還未計收息率, 地產股最近紅, 但我覺得周期性大, 息率不太吸引, 我多數短線發展, 金融股是近期最不能掂的股, 從上一篇借錢, 仲咁低息都打不動我, 借完仲縛三年, 現在自己現金流強, 看來緊又公佈業績, 來緊又有很多現金流, 有些除淨等8月份收息, 連 1.80厘都慳埋啦! 金融賺息差, 咁窄點會有增長? 今次恆指成份股金融股不是升很多, 主力地產股, 所以我直覺恆指升極都有限, 領展中電現在無人敢買, 實在太高!

2 則留言: