2017年10月12日星期四

投資進度

話說入了恆基, 我真在施政報告前放了, 我接著估不到會跌突, 我算是好彩, 同時在美國做一個明年4月期權收1300美金, 我現在比較喜歡美股期權, 不貼價利潤比港股期權好, 可能多人買賣, 不知不覺累積一些美金, 不知道美金可以提取, 還是換成港元, 我同時有做其他外匯, 儲了日元, 個戶口好多種貨幣, 一個戶口股票, 股票期權, 加外匯睇到眼花, 手上有好多投資, 其實金融經濟都是我讀書時候喜歡科目, 我中學讀商科, 後來會計比較好成績, 集中會計, 我對經濟都有興趣, 想不到退休先接觸.

平日對市都無時間睇書, 留在星期六, 日先睇, 進度又會拖慢了.

2 則留言: